Dezamăgire pe toată linia. Audienţa Super Bowl 2019, cea mai mică pentru evenimentul fotbalistic din ultimul deceniu

Sport

Ediţia de anul acesta a galei Super Bowl – finala Ligii de fotbal american naţionale (NFL) – a fost vizionată de 100,7 milioane de persoane pe micile ecrane şi serviciile de streaming, aceasta fiind cea mai mică audienţă din ultimul deceniu pentru evenimentul fotbalistic, potrivit apnews.com.Duminică seară, echipa New England Patriots s-a impus în partida din Atlanta, scor 13-3, în faţa rivalilor de la Los Angeles Rams şi a cucerit Super Bowl pentru a şasea oară, precedentele succese fiind în 2017, 2015, 2005, 2004, 2002. Echipa a egalat astfel recordul deţinut până acum doar de cei de la Pittsburgh Steelers.

Pe postul de televiziune CBS, care a difuzat evenimentul de duminică, audienţa a fost de 98,2 milioane de persoane, comparativ cu 103,4 milioane de spectatori înregistraţi de NBC anul trecut, potrivit datelor furnizate de compania Nielsen.

Vârful de audienţă a fost înregistrat în 2015, 114,4 milioane de telespectatori, iar audienţa nu a mai scăzut sub 100 de milioane din 2009.

Pe reţelele de socializare, gala Super Bowl a fost extrem de criticată. Pe reţeaua de micro-blogging Twitter, numele galei a fost asociat cu cuvântul “plictisitor” în peste 70.000 de mesaje în 24 de ore şi cu termenul “cel mai prost” în peste 50.000 de comentarii.

Pe serviciile de streaming, gala de anul acesta a fost urmărită de 2,6 milioane de persoane, în creştere cu 31% faţă de anul trecut.

Recitalul din pauza galei a fost susţinut de trupa americană Maroon 5 şi rapperii Big Boi, fost membru al Outkast, originar chiar din oraşul Atlanta, şi Travis Scott. Presa americană a scris însă, după recitalul trupei Maroon 5, că momentul artistic nu a adus acea exuberanţă pop şi culoare cu care era obişnuit publicul Super Bowl.

Search

Back to Top