Lidl, cu ajutorul clientilor si angajatilor sai, sustine activitatea organizatiei HOSPICE Casa Sperantei si programul educational Ajungem MARI

Afaceri, Social

Campania de donatii la casele de marcat din magazinele Lidl – „Mentine vie speranta”, dedicata sustinerii misiunii HOSPICE Casa Sperantei, a dus la strangerea unui total de 103.352 de euro, suma pe care compania a suplimentat-o cu 25.000 de euro. Din dorinta de a continua sprijinul acordat organizatiilor ce dezvolta proiecte in scopuri umanitare, Lidl lanseaza o noua campanie, in parteneriat cu Asociatia Lindenfeld – programul educational Ajungem MARI. Initiativa, activa in perioada ianuarie-martie 2016, poarta numele „Cu ajutorul tau Ajungem MARI”.

Rezultatele campaniei „Mentine vie speranta”

In perioada iunie – decembrie 2015, clientii si angajatii Lidl au putut dona in magazinele din toata tara, in cadrul campaniei „Mentine vie speranta”. Prin fondurile colectate – 103.352 de euro – si suplimentate de Lidl cu 25.000 euro, donatorii au contribuit la sustinerea serviciilor de ingrijire paliativa acordate gratuit de HOSPICE Casa Sperantei pacientilor copii si adulti care sufera de boli incurabile.

Organizatia acorda ingrijire medicala pentru pacienti, sprijin social si consiliere psiho-emotionala si spirituala pentru acestia si familiile lor. Serviciile sunt oferite in centre de zi, ambulatorii si unitati proprii pentru internare, la domiciliul pacientilor si in spitalele partenere.

„Totalul de 128.352 EUR, colectat cu ajutorul clientilor si angajatilor Lidl, se va traduce in servicii specifice pe care fundatia le va acorda pentru un numar de 100 de pacienti adulti si 75 de pacienti copii. Acestia vor beneficia gratuit de internare si servicii de ingrijire paliativa, oferite in cadrul unitatilor HOSPICE. Transmitem multumiri tuturor celor care, prin campania „Mentine vie speranta”, au contribuit la sustinerea activitatii noastre”, a declarat Alex Padureanu, Director Executiv HOSPICE Casa Sperantei.

„In ultimii ani, casele de marcat din magazinele noastre au devenit nu doar o platforma de colectare de fonduri pentru diverse cauze sociale, ci si un instrument pentru clientii si angajatii Lidl care doresc sa se implice activ in solutionarea diferitelor nevoi ale comunitatii.  Ne bucuram ca am putut fi din nou alaturi de pacientii aflati in grija HOSPICE Casa Sperantei si, in urmatoarele luni, ne indreptam eforturile catre Asociatia Lindenfeld. Programul educational Ajungem MARI are nevoie de sustinerea noastra pentru a reusi sa ofere sprijin unui numar de 1.500 de copii din centre de plasament si din medii defavorizate, din Bucuresti si alte 24 judete. Le multumim clientilor si angajatilor Lidl pentru solidaritatea de care au dat dovada de fiecare data si ne-am bucura sa ii avem alaturi si in cadrul acestei initiative”, a declarat Maria Parvuleasa, PR&CSR Manager Lidl Romania.

O noua campanie de donatii la casele de marcat Lidl

„Cu ajutorul programului educational Ajungem Mari, peste 1.500 de copii si tineri cu varste cuprinse intre 3 si 19 ani, din centre de plasament si medii defavorizate din Bucuresti si din alte 24 de judete, vor descoperi ce inseamna sa invete cu bucurie si curiozitate. Mai mult, acestia vor gasi indrumare pentru a se putea dezvolta personal si profesional. Un numar de 1000 de voluntari le sunt prieteni, profesori si modele, alaturi de care sa lupte pentru un viitor mai bun. Acestia ii viziteaza saptamanal pe copiii si tinerii din centre, sustinand cursuri si ateliere interactive care ii ajuta sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si ii incurajeaza, astfel, sa fie creativi si sa isi exprime emotiile. Impreuna cu clientii Lidl ii vom putea ajuta pe copii sa se indragosteasca de viata!”, a declarat Iarina Stefanescu, director si fondator Ajungem MARI.

Despre Asociatia Lindenfeld si programul Ajungem MARI

Asociatia Lindenfeld este o organizatie non-guvernamentala, al carei principal obiectiv este facilitarea accesului grupurilor de persoane vulnerabile la domenii cheie ale societatii, precum educatia si drepturile omului. Ajungem MARI este principalul program al organizatiei, avand scopul de a sprijini pe termen lung copii si tineri din centre de plasament si medii defavorizate pentru a ajunge MARI, adulti responsabili si independenti.

In cadrul programului educational Ajungem Mari, copiii beneficiaza de cursuri si ateliere sustinute prin metode interactive de peste 1000 de voluntari si traineri cu experienta, dar si  excursii si tabere educative. Activitatile socio-educative desfasurate prin jocuri si metode non-formale, ii ajuta pe copii sa isi formeze noi abilitati, sa capete incredere in fortele lor si motivatie pentru a depasi momentele dificile.

Search

Back to Top